در حالی که کرونا امان مردم را بریده است و در هر خانه دست کم یک بیمار کرونایی و بعضاً کل یک خانواده در قرنطینه به سر می برند کمبود و قطعی آب در ماه های اخیر و شروع بی برنامه و بدون اطلاع مجدد قطعی برق، نه تنها باعث کلافگی بیشتر مردم بلکه شکل […]

در حالی که کرونا امان مردم را بریده است و در هر خانه دست کم یک بیمار کرونایی و بعضاً کل یک خانواده در قرنطینه به سر می برند کمبود و قطعی آب در ماه های اخیر و شروع بی برنامه و بدون اطلاع مجدد قطعی برق، نه تنها باعث کلافگی بیشتر مردم بلکه شکل گرفتن روزهای تلخ برای مردم در دشتی شده است.

البته آنطور که گفته می شود این وضعیت مختص دشتی نیست و خرابی مجدد نیروگاه اتمی و از مدار خارج شدن آن باعث افت تولید و در نتیجه قطعی برق در این روزها شده است.

سوال اما این است آیا در دشتی و یا کل استان بوشهر کسی بعنوان مسئول یا متولی این امکان را ندارد که به جای انتشار تصاویر بازدیدها و شرکت در مراسمات در این ایام کرونایی حداقل چاره ای بیاندیشند و به جای حواله کردن حل مشکلات به سمت مردم با تدابیر لازم حداقل مردم را از قطعی ناگهانی و بی اطلاع برق در این دمای بالای ۵۰ درجه خلاص کنند؟

به راستی آیا مسبب این وضعیت هم صرفاً مردم هستند؟ حداقل این را بپذیرید که دلیل قطعی بی برنامه برق مردم نمی توانند تفسیر شوند چون این مردم کاملاً از این زمان ها بی اطلاعند و هر چه کاستی در این زمینه است بی تردید متوجه مسئولین است.

در این ایام سخت این یک حق است که حداقل مردم را از اقداماتتان مطلع کنید و حداقل در یکی دو خط در لابلای ارسال تصاویر جلسات و دید و بازدیدهایتان زمان افزوده شدن قطعی برق به آب را هم به آنها اطلاع دهید تا حداقل از بادبزن های قدیم مجدداً رونمایی کنند و این تابستان تلخ را نیز به خاطرات خود بیفزایند و به هر سختی است بگذرانند