مجلس شورای اسلامی
نشست اعضای شورای اسلامی با نماینده دشتی و تنگستان در مجلس برگزار شد ۱۷ شهریور ۱۴۰۲

نشست اعضای شورای اسلامی با نماینده دشتی و تنگستان در مجلس برگزار شد

 در راستای توسعه شهر خورموج اعضای شورای اسلامی با نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی نشستی برگزار کردند.

درخواست کردم لایحه حجاب از دستور کار مجلس خارج شود، اما نپذیرفتند / در لایحه پیشنهادی دولت، آمده که محصلین را حتی می‌توان از خدمات عمومی منع کرد / این اصطلاح محصلین باعث اعتراض برخی نمایندگان شده؛ اینطوری هیچ امنیت روانی برای دانش آموزان و کودکان نخواهد ماند ۲۸ مرداد ۱۴۰۲

درخواست کردم لایحه حجاب از دستور کار مجلس خارج شود، اما نپذیرفتند / در لایحه پیشنهادی دولت، آمده که محصلین را حتی می‌توان از خدمات عمومی منع کرد / این اصطلاح محصلین باعث اعتراض برخی نمایندگان شده؛ اینطوری هیچ امنیت روانی برای دانش آموزان و کودکان نخواهد ماند

معین الدین سعیدی: «مثل دیگر لوایح که مشمول اصل ۸۵ شده اند، این لایحه هم در کمیسیون‌های مربوطه و با حضور اعضای خاص آن صحبت خواهد شد. من بعید می‌دانم که این طرح مانند صیانت و جوانی جمعیت بر خلاف آنچه می‌گفتند مردم و نخبگان در جریان روند بررسی قرار خواهند گرفت، این اتفاق رخ نداد من هم امید چندانی ندارم که هم اندیشی نخبگان در این حوزه صورت بگیرد.»

تهدید نمایندگان استان‌های شمالی به استعفا ۲۲ مرداد ۱۴۰۲

تهدید نمایندگان استان‌های شمالی به استعفا

نماینده صومعه‌سرا در مجلس با انتقاد از واردات برنج و سیاست‌های حمایتی از برنجکاران شمال کشور گفت: همکاران نماینده استان‌های شمالی تا هفته دیگر فرصت می‌دهند تا این موضوع تعیین تکلیف شود و در غیر این صورت همگی استعفا خواهیم داد.

لاریجانی در انتخابات مجلس لیست خواهد داد/ مردم به خاطر رهبر انقلاب پای صندوق خواهند آمد ۲۲ مرداد ۱۴۰۲
بهروز نعمتی نماینده سابق مجلس:

لاریجانی در انتخابات مجلس لیست خواهد داد/ مردم به خاطر رهبر انقلاب پای صندوق خواهند آمد

یک نماینده ادوار مجلس گفت: قطعاً آقای لاریجانی در انتخابات اسفند ماه نقش آفرینی خواهد کرد. به هرحال مجموعه‌ای از نمایندگان ادوار با آقای لاریجانی در ارتباط هستند که این افراد کم تأثیر در عرصه سیاست نیستند و این احتمال کم است که این افراد تأیید صلاحیت نشوند. همچنین مسئولین اجرایی دوران مختلف ارتباطاتی با آقای لاریجانی دارند.

دولت قادر به سرمایه‌گذاری در پروژه آزادراه بوشهر – شیراز نیست ۰۹ بهمن ۱۴۰۰
نماینده بوشهر، گناوه و دیلم:

دولت قادر به سرمایه‌گذاری در پروژه آزادراه بوشهر – شیراز نیست

دولت به دلیل مسائل و مشکلات اقتصادی قادر به سرمایه‌گذاری در آزاد راه بوشهر - شیراز نیست و باید از ظرفیت بخش خصوصی در این زمینه استفاده شود.

نایب‌رئیس مجلس: رئیس اتاق بازرگانی ایران گنده‌تر از دهانش حرف زده است ۰۳ بهمن ۱۴۰۰

نایب‌رئیس مجلس: رئیس اتاق بازرگانی ایران گنده‌تر از دهانش حرف زده است

علی نیکزاد با اشاره به اظهارات اخیر رئیس اتاق بازرگانی ایران علیه یکی از نمایندگان مجلس گفت: آقای شافعی حرف گنده تر از دهانش زده و شان مجلس و نمایندگان مشخص است و ایشان در قد و قواره‌ای نیست که بگوید از مجلس پشتیبانی می کند.

مجلس یازدهم امکان اعتراض در رابطه با انتخابات شوراها را مسدود کرد/ شورای‌ نگهبان دومی در راه است! ۲۰ آبان ۱۴۰۰

مجلس یازدهم امکان اعتراض در رابطه با انتخابات شوراها را مسدود کرد/ شورای‌ نگهبان دومی در راه است!

مجلس گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درخصوص طرح الحاق یک تبصره به ماده ۶۳ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران را بررسی کرد و در نهایت کلیات این طرح را با ۱۳۸ رأی به تصویب رساند. بر اساس آنچه در متن این طرح آمده است، از این‌ پس هیئت مرکزی نظارت درخصوص تأیید یا رد صلاحیت نامزدها و تأیید یا ابطال انتخابات در چارچوب این قانون، رأی نهایی و قطعی را صادر خواهد کرد و این رأی قابل شکایت و رسیدگی در مراجع قضائی و شبه‌قضائی نخواهد بود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: عسلویه سرمایه بزرگی برای کشور است ۲۹ مهر ۱۴۰۰

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: عسلویه سرمایه بزرگی برای کشور است

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: عسلویه دارای سرمایه بزرگی است که می‌تواند به تنهایی مشکلات عمده‌ای از کشور را حل کند.

مصوبه مجلس دست کردن در جیب مردم است ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
صدا و سیما:

مصوبه مجلس دست کردن در جیب مردم است

کانال اختصاصی صداوسیما در گزارشی کوتاه از امتیازی که گرفته شاکی شده است کانال سیمانیوز متعلق به صداوسیما به مصوبه جنجالی مجلس که درآمد مالی هنگفتی برای صداوسیما درپی داشت تاخت و آن را دست کردن در جیب مردم دانست. صدا و سیما در گزارشی کوتاه گفته: بندی از این تبصره که قبلا در مجلس […]