امارات متحده عربی
افشای اسناد مهم محرمانه درباره امارات/ نسخه روسی ابوظبی برای ایجاد تنش در جهان ۲۹ تیر ۱۴۰۲

افشای اسناد مهم محرمانه درباره امارات/ نسخه روسی ابوظبی برای ایجاد تنش در جهان

اقتصاد نیوز : افشای بیش از ۷۸ هزار سند در سرتاسر اروپا خبرساز شد.

روابط درهم تنیده تجاری اسرائیل با امارات که مانع از حمله تل آویو به ایران می شود / چرا مصر نگران کریدورهای تجاری و تراتزیتی ابوظبی است؟ ۱۳ دی ۱۴۰۰

روابط درهم تنیده تجاری اسرائیل با امارات که مانع از حمله تل آویو به ایران می شود / چرا مصر نگران کریدورهای تجاری و تراتزیتی ابوظبی است؟

نقشه خطوط لوله گاز و نفت، خطوط کشتیرانی و مسیرهای باری زمینی و همچنین روابط دیپلماتیک در حال تغییر است. دو سال پیش، تصور امضای قراردادهای تجاری امارات با ایران دشوار بود، چه برسد به اینکه به قراردادهای حمل و نقل نفت بین این کشور با اسرائیل فکر کنیم. اما اکنون منافع اقتصادی نقشه دیپلماتیکی را دیکته می‌کنند که اسرائیل به‌طور پیوسته روی آن جای خود را پیدا می‌کند، حتی اگر مجبور باشد این نیروهای رقیب را نیز در آن جای دهد.

سفیر جدید امارات در عراق؛ پشت پرده چیست؟ ۱۰ فروردین ۱۴۰۰

سفیر جدید امارات در عراق؛ پشت پرده چیست؟

سفیر جدید امارات در عراق روز گذشته (دوشنبه) استوارنامه خود را به وزیر خارجه این کشور تقدیم کرد، موضوعی که نه تنها مورد توجه تحلیل گران قرار گرفت، بلکه در فضای رسانه ای این کشور هم بطور خاص بازتاب یافت.

سفر سوم شناورهای تجاری استان بوشهر به امارات از سرگرفته شد ۲۳ اسفند ۱۳۹۹

سفر سوم شناورهای تجاری استان بوشهر به امارات از سرگرفته شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: با پی‌گیری‌های انجام شده سفر سوم شناورهای تجاری (سفاری) این استان به کشورهای حاشیه خلیج فارس در قالب ته لنجی از سر گرفته شد.