دکتر اصغر بحرانی در حاشیه بازدید دوره ای از بیمارستان قلب در مصاحبه با روابط عمومی این بیمارستان گفت: در ۴ ماهه اول سال جاری  تعداد ۳۲۷۲ خدمت  ام آر ای در این بیمارستان انجام شده است.

در ۴ ماهه اول سال جاری؛ در بیمارستان قلب بوشهر صورت گرفت

دکتر اصغر بحرانی در حاشیه بازدید دوره ای از بیمارستان قلب در مصاحبه با روابط عمومی این بیمارستان گفت: در ۴ ماهه اول سال جاری  تعداد ۳۲۷۲ خدمت  ام آر ای در این بیمارستان انجام شده است.

وی ادامه داد: در این مدت  تعداد ۱۰۵۸ نفر خدمت آنژیوگرافی و ۳۶۸ نفر خدمت آنژیوپلاستی دریافت نموده است.

دکتر بحرانی افزود: تعداد ۷۳ عمل جراحی قلب در ۴ ماهه اول سال جاری توسط جراحان مجرب این بیمارستان انجام شده است،

وی خاطر نشان کرد : تمامی خدمات ارائه شده در این بیمارستان با تعرفه دولتی انجام میشود و این بیمارستان با وجود پزشکان متخصص مقیم، بصورت شبانه روز آماده ارائه خدمت رسانی به بیماران می باشد.

رییس بیمارستان قلب بوشهر گفت: با توجه به بازدید های دوره ای که از واحد های مختلف این بیمارستان انجام میشود تمامی بخش ها و واحد های تابعه بیمارستان باید دارای استانداردهای تعریف شده باشند که خوشبختانه خوشبختانه تمامی بخش ها از  گواهی استاندارد برخوردار می باشند.

وی تاکید کرد: دو بخش باقیمانده رختشویخانه و آشپزخانه می باشد که با در نظر گرفتن فضای فیزیکی موجود نسبت به استاندارد سازی آن ها اقدامات لازم صورت گرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به ابلاغ سیاست های کلی جوانی جمعیت و اینکه دانشگاه مجری اصلی اجرای این قانون است امور رفاهی دانشگاه نسبت به نام نویسی همکاران متقاضی استفاده از مهدکودک جدید اقدام نموده است.

در ادامه این بازدید گفت : دریافت تاییدیه های معاونت غدا و دارو برای واحد های داروخانه و انبار دارو در بیمارستان قلب یکی از اقدامات مهمی بود که پس از استاندارد سازی لازم در سال ۱۴۰۰ انجام شده است و در حال حاضر بهسازی فضای فیزیکی موجود این واحد نیز به ارائه خدمت با کیفیت مراجعات می پردازد.

اصغر بحرانی خاطر نشان کرد: به منظور پیشگیری از بروز کوتاهی یا اهمال در انجام خدمات بیمارستانی نسبت به بازرسی های متعدد اهتمام لازم صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: دریافت گزارش مستند مردمی از جمله مواردی است که میتواند در ارتقای خدمت رسانی موثر باشد.

وی خاطر نشان کرد: بیماران یا همراهان  میتوانید شکایات خود را از از طریق تماس با سامانه ۱۹۰ یا مراجعه به واحد رسیدگی به شکایات بیمارستان و یا اداره نظارت دانشگاه پیگیری نمایند.