ابوالحسن عالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر شامگاه امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی هر مدیری موظف است نسبت به مطالبات و مشکلات مردم پاسخگو باشد.
وی با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع خط قرمز ما محسوب میشود، افزود: مدیران و کارمندان باید به موقع در محل کاری خود حاضر باشند و مردم را نباید درگیر بروکراسی اداری کنیم.
این مقام مسؤول اضافه داشت: رویکرد در دولت سیزدهم و وزارت نیرو پاسخگویی به مطالبات مردم میباشد که نظارت بر این موضوع در تمامی ادارات شهرستانها ارزیابی و بررسی خواهد شد.
وی علت کاهش آب در برخی از روزها را خارج کردن آبشیرینکن از مدار تولید دانست و اعلام داشت: در برخی مواقع کدورت آب دریا بهدلیل توفان و باد، بالا میرود که با توجه به هزینه بالای تعویض فیلتر مجبور هستیم آبشیرینکنها از مدار خارج شوند.
این مقام مذکور با تاکید بر مدیریت مصرف توسط مشترکان، خاطر نشان کرد: برای مدیریت بهینه سازی توزیع آب در شهر بوشهر اقدامات مشترکی با همکاری شرکتهای دانش و بنیان در دستور ما قرار دارد.
- منبع خبر : فارس
Thursday, 2 January , 2025