امام جمعه خورموج گفت: مسئولان ورزش استان بوشهر مطالبه گری جوانان در خصوص رفع مشکلات ورزش و جوانان شهرستان دشتی را بدون پاسخ نگذارند

حجت‌الاسلام علی زاهددوست در خطبه‌های نماز جمعه خورموج اظهار کرد: امیدوارم مسئولان به خصوص مسئولان ورزش استان، مطالبه گری جوانان در خصوص رفع مشکلات ورزش و جوانان شهرستان دشتی را بدون پاسخ نگذارند و در اعتبارات و تصمیم‌گیری ها سهم قابل توجهی را به این شهرستان اختصاص دهند.

وی با اشاره به اینکه ۲ آبان سالروز تأسیس سازمان ملل متحد است تاکید کرد: سازمان بی خواص ملل متحد که باید محلی برای دفاع از حقوق ملت‌ها باشد، به محلی برای دفاع از چند کشور ابرقدرت شده است. ننگتان باد که بجای خدمت به محرومان و مستضعفان به ظالمان و مستکبران خدمت می‌کنید.

زاهددوست افزود: تمام اتفاقاتی که این روزها رژیم منحوس علیه مردم مظلوم غزه رقم می‌زنند که با هیچ معادله‌ای هم سازگار نیست، فقط برای کمرنگ کردن پیروزی مسلمانان حماس در شنبه گذشته که شنبه سیاه برای رژیم غاصب اسرائیل شد، رقم می‌خورد.

وی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند این شکست برای اسرائیل جبران شدنی نیست، معنایش این است که هیچ حرکت و جنایتی این شکست را برای اسرائیل جبران و کم رنگ نخواهد کرد.

امام جمعه خورموج اضافه کرد: آن ابهت پوشالی که که از قدرت نظامی خود در دنیا ساخته بود و آن ترسی که در دل دیگران انداخته بود به یکباره فرو ریخت و از بین رفت.

وی بیان کرد: خون پاک مظلومان به خصوص خون مردم بی گناهی که در بیمارستان غزه ریخته شده سیلی خواهد شد که با ایجاد اتحاد و وحدت میان امت‌های اسلامی و بیدار کردن برخی از سردمداران خواب کشورهای اسلامی، رژیم غاصب اسرائیل را به قعر دریا خواهد فرستاد.

زاهددوست ادامه داد: شک نکنید فتح قریب از هر زمانی برای امت اسلام و ملت فلسطین نزدیک تر و شکست و ریشه کنی غده سرطانی رژیم غاصب اسرائیل نیز امروز از هر زمانی نزدیک تر شده است.

وی افزود: امروز نقطه ضعف این رژیمی که خود را ارتش چهارم دنیا می‌دانست آشکار شده و این تنها یک گروه از دهها گروه جبهه مقاومت به جنگ اسرائیل آمد، و در صحنه مبارزه رزمندگان شکست خورد و دست به دامان آمریکا شد و آمریکا با تمام عده‌اش از رئیس‌جمهور خرفت و دیوانه‌اش تا سایر مسئولینش در اسرائیل خیمه زدند.

زاهددوست تصریح کرد: سردمداران انگلیس، آلمان و فرانسه مثل آمریکا خود را به رژیم غاصب اسرائیل می‌رسانند، و اعلام حمایت از اسرائیل می‌کنند آدم‌های عاقل دنیا امروز به شما می‌خندند، حال جای سوال است شما که در مقابل حماس یک گروه جوان، سرتاپا در محاصره، بی‌دفاع و بی سلاح این‌گونه به عجز و ناتوانی افتادی و همه سردمدارانت را جمع کرده‌ای و هیچ غلطی به جز پیاده کردن موشک و بمب بر مردم بی‌دفاع و زنان کودک نمی‌توانی بکنی، آن وقت ابرقدرت منطقه، یعنی ایران انقلابی را تهدید می‌کنی؟

امام جمعه خورموج بیان کرد: آمریکا ام‌الفساد و شیطان اکبر است و قبل از محکوم کردن اسرائیل باید بدانیم که همه این جنایت‌ها از گور آمریکا برمی‌خیزد.

وی ادامه داد: آن شبی که فاجعه وحشیانه و حمله هولناک به «بیمارستان المعمدانی غزه» رخ داد رئیس جمهور خرفت آمریکا در اسرائیل بود یعنی جلوی چشم او با مشورت او این جنایت جنگی و نسل کشی در حق بشریت مظلوم رخ داد.

  • منبع خبر : ایرنا