سردار ابن‌الرضا مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح، امروز چهارشنبه 14 تیرماه ۱۴۰۲ در راس هیاتی عالی رتبه از مدیران به دعوت هلدینگ سیمان غدیر و به منظور بازدید از کارخانجات سیمان گروه غدیر در جنوب کشور وارد استان بوشهر شدند .

به گزارش آوای دشتی به نقل از روابط عمومی هلدینگ سیمان غدیر، سردار ابن‌الرضا مدیر عامل ساتا با سفر به استان بوشهر و حضور در کارخانه سیمان مند دشتی، با مدیران و کارکنان این شرکت دیدار و گفتگو کرد و از نزدیک در جریان روند امور قرار گرفت.

سردار ابن الرضا در ابتدای سخنان خود ضمن تبریک عید سعید غدیر و گرامیداشت دهه ولایت، از سختی کار اقتصادی در شرایط تحریم های ظالمانه دشمن به ویژه در صنایع راهبردی مانند صنعت سیمان سخن گفت.

دکتر ابن‌الرضا همچنین ضمن توصیه بر شناخت ظرفیت‌های کشور خصوصا در مناطق مختلف جغرافیایی و استفاده حداکثری از آن‌ها بر ضرورت بومی کردن فرآیندهای تولید در کنار تربیت نیروی کار متخصص بومی در این مناطق تاکید کرد و افزود: باید با تلاش جهادی و مدیریت صحیح، از ظرفیت های سرشار صنایع غیرنفتی خصوصا در حوزه معادن حداکثر استفاده را ببریم

وی همچنین بر توصیه رهبر انقلاب به کار جهادی و مدیریت کارهای سخت اشاره کرد و گفت: ظرفیت عظیم مجموعه وزارت دفاع در حوزه های مختلف باید جهت حل مشکلات مردم و رفع دغدغه‌های رهبری فعال شود و مجموعه دفاعی کشور در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و حل مشکلات مردم گام بردارد.

مدیرعامل ساتا در پایان سخنان خود، کنترل و کاهش تورم را لازمه رشد تولید دانست و از مجموعه اقدامات هلدینگ سیمان غدیر در جهت رشد تولید و افزایش بهره وری تقدیر کرد.

لازم به ذکر است در این سفر، بازدید از کارخانه سیمان دشتستان و کارخانه سیمان مند دشتی در دستور کار مدیرعامل ساتا و هیئت همراه قرار دارد . گفتنی است در این بازدید مهندس سلیمیان مدیرعامل و جمعی از مدیران هلدینگ سیمان غدیر، سردار ابن الرضا را همراهی می‌کند.