از حدود یکماه پیش بود که برخی شهروندان خورموجی از گم شدن بسته‌ پستی و مراجعه نکردن مامور شرکت پست درب منزل جهت رسانیدن مرسوله پستی گلایه داشتند.

از حدود یکماه پیش بود که برخی شهروندان خورموجی از گم شدن بسته‌ پستی و مراجعه نکردن مامور شرکت پست درب منزل جهت رسانیدن مرسوله پستی گلایه داشتند.

یکی از شهروندان خورموجی در گفت‌گو با خبرنگار ما گفت: یک خرید اینترنتی داشتم و بعد از گذشت چند هفته بسته پستی بدستم نرسید و بعد از وارد کردن کد مرسوله متوجه شدم بسته پستی من به اداره پست خورموج رسیده، اما بعد از مراجعه به اداره به من گفتند که بسته‌ای در کار نیست و ظاهرا گم شده است.

وی ادامه داد: پس از چندین بار مراجعه به پست خورموج متوجه شدم که مامور اداره پست همزمان اخراج شده و چندین بار تماس گرفتیم اما کسی جوابگو نبود و مسئول اداره قول پیگیری موضوع را داد اما باز هم خبری نشد.
این شهروند در ادامه میگوید: روز گذشته چهارشنبه ۳۱خردادماه به اداره پست مراجعه کردم که باز هم خبری از بسته پستی من نبود، مسئول اداره پست گفت چند بسته توسط مامور اخراج شده ما تحویل اداره و صاحبانشان داده شده و باید باز هم صبر کنید شاید بسته‌های جدیدی را برای تحویل به ما عودت دهد.
این شهروند در پایان گفت: قصد شکایت از این بی مبالاتی و خیانت آشکار در امانت را داشتم که رئیس اداره پست اعلام کرد هرجا مراجعه کنید در نهایت خودتان محکوم هستید چون تیک تحویل مرسوله به شما زده شده و دستتان به‌جایی بند نیست! این در حالیست که من نه بسته‌ای گرفته‌ام و نه امضای تحویل بسته زده‌ام، از مسئولین شهرستانی و استانی خواهشمندم موضوع را پیگیری کنند تا در آینده چنین اتفاقاتی را که باعث سلب اعتماد عمومی می شود شاهد نباشیم.

پ.ن:
آوای دشتی آمادگی درج پاسخ مسئولان در این رابطه را خواهد داشت.