عضو شورای شهر بوشهر گفت: در گذشته برای صرفه‌جویی در مصرف برق، روشنایی پایه های برق در معابر اصلی و کوچه ها یکی در میان روشن بود اما مدتی است که شاهد خاموشی کامل تعداد زیادی روشنایی پایه ‌ها در اکثر خیابان‌های اصلی و معابر فرعی و کوچه ها هستیم.

عبدالخالق برزگرزاده روز پنج شنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهر بوشهر با انتقاد از تاریکی خیابان‌ها و معابر این شهر، اظهار کرد: این خاموشی علاوه بر اینکه سیما و منظر شهری را نازیبا کرده باعث مشکلات زیادی برای شهروندان شده و زمینه بروز حوادث ، سوانح و کاهش احساس امنیت شهروندان ایجاد کرده است.

وی افزود: انتظار می‌رود با لحاظ نیاز به صرفه‌جویی انرژی برق، در معابر و خیابان‌هایی که می تواند بستر ایجاد یک حادثه شود موضوع برق‌دار کردن این معابر مورد توجه شرکت توزیع برق استان قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر بوشهر با اشاره به فرار رسیدن فصل گرم و موضوع استفاده از دریا برای شهروندان، گفت: با گرم شدن هوا موضوع احداث پلاژ آقایان طی چندین سال گذشته مطرح شده اما تاکنون عملیاتی نشده است که نیاز است بله شکل موقت با سازه های دریایی متحرک یک پلاژ اختصاصی آقایان ایجاد شود تا شهروندان به راحتی و بدون مشکل بتوانند از دریا استفاده کنند .

برزگرزاده با انتقاد از فعالیت خدمات شهری توسط شهرداری بندر بوشهر بیان کرد: نباید تمرکز بر اجرای یک طرح مانند گذر سرتل به تنگک سبب تعطیلی سایر طرح‌های عمران شهری شود.

وی بیان کرد: کندی اجرای برخی طرح‌های عمران شهری از جمله آسفالت معابر سبب گلایه و نارضایتی شهروندان بوشهری شده است.

عضو شورای اسلامی شهر بوشهر یا انتقاد از رویکرد سازمان عمران شهرداری بوشهر، عنوان کرد: این سازمان قرار بود طرح‌های بزرگ و درخور توجه بر عهده داشته باشد اما امروز به نقش یک پیمانکار تقلیل پیدا کرده است.

  • منبع خبر : ایرنا