اتفاقی تلخ درمسابقات نونهالان لیگ مناطق کشور. زارعی مدیرعامل باشگاه کیان بادوله دشتی در گفت‌گو با آوای دشتی با انتقاد شدید از برخی اتفاقات در بازی امروز این تیم در لیگ نونهالان کشور عنوان کرد آیا انسانیت و وجدان به حدی از بین رفته است که حق خوری در رده نونهالان هم باید رخ دهد؟ […]

اتفاقی تلخ درمسابقات نونهالان لیگ مناطق کشور.

زارعی مدیرعامل باشگاه کیان بادوله دشتی در گفت‌گو با آوای دشتی با انتقاد شدید از برخی اتفاقات در بازی امروز این تیم در لیگ نونهالان کشور عنوان کرد آیا انسانیت و وجدان به حدی از بین رفته است که حق خوری در رده نونهالان هم باید رخ دهد؟

وی در رابطه با اتفاق امروز گفت: کجای دنیا دیده اید که نماینده فدراسیون فوتبال به داخل زمین مسابقه بیاید و خودش با بازیکن نونهالان برخورد کرده و درگیری ایجاد کند؟

زارعی افزود: تنبیه معلم نسبت به دانش آموزان هم در مدارس برداشته شده است و در روزی که تیم کیان می‌توانست با دست پر و با نتیجه برد زمین بازی را ترک کند برخوردهایی صورت گرفت که ما ناچار شدیم با چشم گریان و تنها با کوله باری از مصدوم به دلیل درگیری ایجاد شده سالن مسابقات را ترک کنیم.

شیخیانی سرپرست باشگاه کیان بادوله دشتی نیز در گفت‌گو با آوای دشتی در ارتباط با بازی امروز گفت: در بازی امروز تیم نونهالان کیان بادوله و پایه سازان ساوه در لیگ مناطق کشور در شهرستان لالی خوزستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برخورد عجیب و غریب داور و ناظر و نماینده فدراسیون روبه رو شد.
بر اساس اظهارات صورت گرفته در این دیدار و ۲ دقیقه مانده به اتمام بازی، داور یک پنالتی ناحق علیه تیم کیان بادوله می‌گیرد که با اخراج ۳ بازیکن کیان همراه شده است.
همچنین بر اساس اظهارات کادر هدایتی این تیم، ۱ دقیقه مانده به پایان بازی داور بازی از یک پنالتی ۱۰۰٪ برای تیم کیان چشم پوشی کرده است.

شیخیانی افزود: در پایان بازی نیز نماینده فدراسیون آقای جمالپور با بازیکنان نونهالان کیان برخورد بدنی کرده و خود وی موجب درگیری شده است.

 

برای مشاهده فیلم اینجا را بزنید