عبدالله نادری در نشست بررسی مسائل و مشکلات شهرستان دشتی که با حضور نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی و برخی از مدیران و معاونین کل استان و شوراهای اسلامی روستاها برگزار شد اظهار داشت: در جهت رفع مشکل نان مردم شهرستان از هیچ تلاشی دریغ نورزیدیم. وی افزود: با پیگیری به […]

عبدالله نادری در نشست بررسی مسائل و مشکلات شهرستان دشتی که با حضور نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی و برخی از مدیران و معاونین کل استان و شوراهای اسلامی روستاها برگزار شد اظهار داشت: در جهت رفع مشکل نان مردم شهرستان از هیچ تلاشی دریغ نورزیدیم.

وی افزود: با پیگیری به عمل امده ۵۰۰ کیسه آرد به سهمیه شهرستان اضافه شد و از طرفی ۵۰ بازرس در سطح شهرستان کار نظارت بر نانوایی ها را از صبح تا شب بر عهده گرفته اند.
وی ادامه داد: انتظار داریم افراد در گفتار واظهار نظرهای خود انصاف و تقوا را رعایت کنند.
نادری ادامه داد: برخی از نانوایی های شهرستان بویژه در بخش شنبه و طسوج و کاکی بدلیل وجود کارگران فصلی با کمبود آرد مواجه بودند که به حمداالله این مشکل حل شد.

وی با بیان اینکه نباید اقدامات و تلاش های دیگران را نادیده و آنها را به نام خود تمام کنیم؛ اضافه کرد: قطعی سیستم خرید آرد، عدم ارسال به موقع آرد به نانوایی ها و افزایش تعداد کارگران فصلی از مهمترین مشکلات نانوایی ها در هفته های اخیر بود.

وی ادامه داد: شرکت غله استان تنها نیروی مستقر خود در شهرستان را به مرکز استان انتقال داد و همین امر باعث شد نظارت لازم بر روند توزیع آرد صورت نگیرد.

نادری با بیان اینکه مردم بهترین قاضی هستند گفت: بعد از صدور احکام بازرسین توسط جهاد کشاورزی مشکل توزیع آرد در شهرستان حل شد.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت ها امانتی است که در اختیار ما قرار دارد تصریح کرد: باید از انجام کارهای نمایشی و تبلیغاتی پرهیز کنیم و تنها دغدغه ما رفع مشکلات مردم باشد.

فرماندار دشتی با تقدیر از تلاشهای دکتر کرمی نماینده مردم دشتی وتنگستان در مجلس شورای اسلامی علی رغم همه کمبود ها و مشکلات مالی افزود: با پیگیری های دکتر کرمی و نشست اخیر با وزیر بهداشت تمامی متخصین مورد نیاز به بیمارستان زینبیه اختصاص داده شد.

وی ادامه داد: در خصوص رفع مشکلات مردم در زمینه صدور قبوض آب مقرر گردید کارگروهی ضمن بررسی موضوع نسبت به اصلاح این قبوض اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: مشکل ضمانت زنجیره ای مردم برای گرفتن تسهیلات مسکن روستایی نیز مرتفع گردید.

نادری در ادامه بیان کرد مشکل گاز رسانی به دهستان طسوج و برق رسانی به برخی از واحد های مسکونی دشت پلنگ بعد از سالیان سال حل شد.

وی یادآور شد: بنیاد مسکن توسعه طرح های هادی در روستای جبری و مل گاودان را با فوریت اجرایی کند تا مشکل مردم حل شود.

نادری از تخصیص ۵۰ میلیارد ریال برای محور دولت آباد و زیارت خبر داد و گفت: کارخانه سیمان نیز در محور خورموج _ لاور مشارکت خواهد کرد.

وی همچنین از تخصیص قریب به ۲۹۰ میلیارد ریال اعتبار به طرحهای شهرستان خبر داد و گفت: با تخصیص این اعتبار بخشی از پروژه های عمرانی شهرستان فعال خواهد شد.