ارسطوترکمان منش با بیان اینکه کشف این مقدار مواد مخدر در استان بوشهر کم سابقه است افزود: قاچاقچیان مواد مخدر با استفاده از قایق‌های تندرو از مسیر دریا این مقدار مواد مخدر را وارد و در ساحل یکی از شهرستان‌های جنوبی این استان تخلیه کردند. وی اضافه کرد: متخلفان قصد داشتند این مواد را با خودرو […]

ارسطوترکمان منش با بیان اینکه کشف این مقدار مواد مخدر در استان بوشهر کم سابقه است افزود: قاچاقچیان مواد مخدر با استفاده از قایق‌های تندرو از مسیر دریا این مقدار مواد مخدر را وارد و در ساحل یکی از شهرستان‌های جنوبی این استان تخلیه کردند.

وی اضافه کرد: متخلفان قصد داشتند این مواد را با خودرو به عمق کشور منتقل کنند که با اشرافیت اطلاعاتی و هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) اداره کل اطلاعات این استان کشف و ضبط شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر بیان کرد: در این ارتباط یک دستگاه خودرو، ۲ دستگاه موتورسیکلت و سه دستگاه بی‌سیم توقیف، پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی استان بوشهر شده‌است.

ترکمان منش یادآورشد: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۸ تن و ۵۱۱ کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای خشکی و آبی استان بوشهر از سوی ارگان‌های مبارزه کننده با سوداگران مرگ با همکاری دستگاه قضایی کشف و ضبط شده‌است.

وی ادامه داد: از مجموع این کشفیات بیش از ۱۳تن و ۱۵۵ کیلوگرم در حوزه آبی کشف شده‌است که بیش از ۷۰ درصد مجموع کل کشفیات این استان را شامل می‌شود.

ترکمان منش گفت: در این بازه زمانی ۳۸ باند ترانزیت مواد مخدر منهدم و سه هزار و ۲۲۳ نفر مرتبط با جرائم مواد مخدر در استان بوشهر دستگیر و پرونده آنها برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی این استان شده‌است.