با بازگشایی مجدد مدارس و طبق وعده وزارت آموزش و پرورش برای ارائه آموزش های غیرحضوری حداقل در دو ماه ابتدایی سال تحصیلی جدید قرار بر آن است برنامه های غیرحضوری در قالب برنامه نرم افزاری شاد و بصورت رایگان ارائه شود. این روزها اما برخی خانواده ها از مشکلات فراوان در نصب این برنامه […]

با بازگشایی مجدد مدارس و طبق وعده وزارت آموزش و پرورش برای ارائه آموزش های غیرحضوری حداقل در دو ماه ابتدایی سال تحصیلی جدید قرار بر آن است برنامه های غیرحضوری در قالب برنامه نرم افزاری شاد و بصورت رایگان ارائه شود.

این روزها اما برخی خانواده ها از مشکلات فراوان در نصب این برنامه و عدم دسترسی مناسب به آن و عده ای هم از هزینه سرسام آور استفاده از آن گلایه مند هستند.

عده ای از کاربران عنوان می کنند در هنگام نصب این برنامه چندین بار پیغام بروزرسانی دریافت می کنیم و هر بار با اقدام به این کار فقط هزینه اینترنت را می پردازیم و نه تنها بروزرسانی انجام نمی شود بلکه هیچگونه نصب برنامه ای نیز صورت نمی گیرد.

با توجه به تاکید برخی مدارس بر اعلام حداقل حضور و غیاب روزانه در قالب این برنامه، ظاهراً بازهم برنامه شاد نه تنها راهگشای مناسبی برای فعالیتهای غیرحضوری دانش آموزان نیست بلکه باعث ناشادی و گرفتاریهای بیشتر دانش آموزان و خانواده های آنان نیز شده است.