در آیینی همزمان با آخرین روز از هفته دولت‌ و با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و جمعی از مسئولین، عملیات اجرایی پروژه خیرساز مرکز خدمات جامع سلامت و ۳ واحد پانسیون روستای چارک شهرستان دشتی آغاز شد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این آیین […]

در آیینی همزمان با آخرین روز از هفته دولت‌ و با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و جمعی از مسئولین، عملیات اجرایی پروژه خیرساز مرکز خدمات جامع سلامت و ۳ واحد پانسیون روستای چارک شهرستان دشتی آغاز شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این آیین گفت: نقش خیرین در تکمیل زیر ساخت‌های حوزه سلامت شهرستان دشتی مهم و اساسی بوده است.

دکتر سعید کشمیری با اشاره به برخی اظهار نظرها در مورد تغییر در سطح ارائه خدمات بهداشتی به مراکز  همجوار با روستای چارک پس از افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت این روستا تاکید کرد: پروژه مرکز خدمات جامع سلامت چارک پروژه‌ای مستقل از سایر مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان دشتی می‌باشد که با بهره‌برداری از آن هیچگونه تغییری در سطح ارائه خدمات در مراکز خدمات جامع سلامت همجوار با آن ایجاد نخواهد شد.

گفتتی است پروژه مرکز خدمات جامع سلامت و ۳ واحد پانسیون روستای چارک با اعتباری بالغ بر ۴۰‌میلیارد ریال و زیر بنای ۶۵۰ متر مربع توسط حاج احمد فقیه از خیرین حوزه سلامت شهرستان دشتی به مدت ۱۲ ماه احداث خواهد شد.