رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی برنامه‌های هفته دولت این اداره را تشریح کرد.

به گزارش آوای دشتی به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی، حمید زارعی در این ارتباط گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی همزمان با هفته دولت هشت برنامه فرهنگی و هنری را جهت گرامی داشت این هفته در سطح شهرستان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و حضور محدود نفرات برگزار می کند.

وی اظهار کرد: اختتامیه نخستین جایزه کتاب سال دشتی، اختتامیه پنجمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی دشتی، رونمایی از کتاب شعر و شور دشتیاتی، دیدار و تقدیر از هنرمندان پیشکسوت، اهدا کتاب به کارکنان دستگاه های اجرایی، تقدیر از کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، نمایشگاه تصویری عملکرد اداره در فضای مجازی و رونمایی از تابلو نقاشی شهید رجایی از جمله برنامه های در این هفته است.

زارعی افزود: هفته دولت فرصت مغتنمی برای تقویت همدلی و هم‌زبانی میان دولت و ملت براساس آرمان های امام راحل، شهدا، ولایت و رهبری است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی ضمن یاد و خاطره شهیدان محمد علی رجایی و محمد جواد باهنر، عنوان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت اجرای برنامه ها، هفته دولت امسال را متفاوت تر از سال های قبل برگزار می کنیم.

لازم به توضیح است در تقویم کشور دوم تا هشتم شهریور ماه همزمان با سالگرد شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر به عنوان هفته دولت نام گذاری شده است.