رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: بیمارستان دیر نیاز به دستگاه سی تی اسکن دارد و لازم است شرکت‌های پتروشیمی مستقر در شهرستان در رفع این مشکل کمک کنند. احمد آخوندی گفت:هم‌زمان با شیوع ویروس کرونا در کشور و قرار گیری شهرستان دیر در وضعیت قرمز، پتروشیمی های مستقر در شهرستان از ایفای […]

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: بیمارستان دیر نیاز به دستگاه سی تی اسکن دارد و لازم است شرکت‌های پتروشیمی مستقر در شهرستان در رفع این مشکل کمک کنند.

احمد آخوندی گفت:هم‌زمان با شیوع ویروس کرونا در کشور و قرار گیری شهرستان دیر در وضعیت قرمز، پتروشیمی های مستقر در شهرستان از ایفای نقش خود در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی غافل نشوند و از ظرفیتهایی که دارند در این وضعیت بحرانی کنار مردم این شهرستان باشند.

وی افزود: آمار مراجعین و بستری‌های مراکز خدمات جامع سلامت و بیمارستان امام هادی(ع) شهرستان دیر نسبت به هفته قبل روند افزایش دارد و ظرفیت تختهای بخش کرونایی بیمارستان در حال تکمیل می باشد.

وی گفت: در حال حاضر ۲۰ تخت بیمارستان امام هادی (ع) به بیماران کرونایی اختصاص داده شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر اظهار داشت: از تمام ظرفیت های مراکز خدمات جامع سلامت، بیمارستان و پزشکان بخش خصوصی در این وضعیت بحرانی استفاده می‌شود .

آخوندی با تاکید بر تجهیزات لازم برای تشخیص و درمان بیماران کووید۱۹ گفت: دستگاه سی تی اسکن یکی از تجهیزات مورد نیاز برای تشخیص بیماران کرونایی است که نبود آن در بیمارستان امام هادی (ع) مشکلاتی برای مردم بوجود آورده است و باعث شده مردم برای دریافت این خدمات به شهرستان‌های دیگر مراجعه کنند.

وی افزود: حوزه بهداشت و درمان نیازمند همکاری همه جانبه است و انتظار می‌رود صنایع پتروشیمی مستقر در منطقه از جمله شرکت های متانول کاوه، سیراف انرژی، فاتح کیمیا و شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در راستای مسئولیت های اجتماعی، حامی و همراه حوزه سلامت این شهرستان باشند.