امام جمعه و رئیس مجمع خیرین سلامت گناوه گفت: خیران این شهرستان در ادامه کمک‌های انسان دوستانه ، دو هزار کیت تشخیص کرونا خریداری و به بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهدا کردند.

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی افزود: در  لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب جهت مشارکت در کمک‌های مومنانه ، باتوجه به خیز موج پنجم کرونا در شهرستان  و بستری تعداد زیادی از بیماران کرونایی در دو بیمارستان سوانح سوختگی و امیرالمومنین (ع) ،  نیاز به کمک‌های مومنانه و خیرخواهانه به بخش درمان بیش از پیش لازم و ضروری بود که در این راستا گام‌های خوبی برداشته شد.

وی اظهارداشت: در این ارتباط جلسه‌ای با حضور خیران، رئیس بیمارستان و شبکه بهداشت و درمان گناوه برای بررسی نیازمندی‌های این مراکز تشکیل شد و پس از مطرح شدن مطالبه و درخواست ها، کمک‌های بسیار خوبی مصوب شد.

امام جمعه گناوه گفت: یکی از اولویت‌ها در تامین نیازمندی‌های بخش درمان با توجه به سالن محدود ، بستری بیماران کرونایی بود که ایجاد یک سالن جدید با ۳۰ تخت و تامین نیازهای آن  از جمله خرید ده دستگاه یخچال از سوی خیران در این جلسه مصوب شد.

وی افزود: علاوه بر تحویل  دو هزار کیت تشخیص کرونا که توسط خیران خریداری و در اختیار بیمارستان گناوه قرار گرفت، تکمیل چهار پانسیون نیمه تمام در این مرکز درمانی  از دیگر مصوبه‌های این جلسه بود که توسط خیران انجام خواهد شد.