مدیر محترم کانال خبری آوای دشتی با سلام احتراما پیرو درج مطلبی در مورد بازدید یکی از اعضای محترم شورای اسلامی شهر خورموج ذکر توضیحاتی ضروری به نظر می‌رسد. در شب تاسوعای حسینی طبق استعلام انجام شده مجموعا ۳۲ نفر در بخش‌های ۱ و ۲ کرونای بیمارستان زینبیه(س) بستری بوده اند. ضمن اینکه روزانه بصورت […]

مدیر محترم کانال خبری آوای دشتی
با سلام

احتراما پیرو درج مطلبی در مورد بازدید یکی از اعضای محترم شورای اسلامی شهر خورموج ذکر توضیحاتی ضروری به نظر می‌رسد.

در شب تاسوعای حسینی طبق استعلام انجام شده مجموعا ۳۲ نفر در بخش‌های ۱ و ۲ کرونای بیمارستان زینبیه(س) بستری بوده اند.

ضمن اینکه روزانه بصورت میانگین بالغ بر ۷۰ نفر جهت دریافت دارو در بخش بستری موقت واقع در کلینیک زنده یاد دکتر حاجیانی بستری می‌شوند.

تصویر مربوط به بازدید عضو محترم شورای شهر نشانگر بازدید وی از بخش اورژانس بیمارستان زینبیه(س) می باشد نه بخش کرونای این بیمارستان .

بدیهی است با راه اندازی بخش بستری موقت از ازدحام جمعیت و بار مراجعات به بخش اورژانس کاسته شده که این امر یکی از اهداف راه اندازی این بخش در کلینیک زنده یاد دکتر حاجیانی بوده است.

از سوی دیگر اعلام رنگبندی شهرستان‌ها از نظر وضعیت کرونایی ، که بر اساس تعداد موارد بستری و فوتی انجام می شود گواه این مطلب است که همچنان با روند صعودی بستری در چندروز گذشته مواجه بوده‌ایم.

لذا شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی ضمن انتقاد از چنین اظهار نظراتی که نتیجه ای جز ایجاد جو بی اعتمادی و و نادیده گرفتن خدمات شبانه روزی مدافعان سلامت نخواهد داشت اعلام آمادگی خود را جهت بازدید خبرنگاران محترم از بخش کووید-۱۹ با هماهنگی مدیران و حراست بیمارستان زینبیه(س) اعلام می‌دارد ضمن اینکه مدارک و مستندات امر نیز موجود می‌باشد.

آوای دشتی:

امیدواریم همگان، چه در جایگاه مسئول و شهروند و چه خبرنگار با مراقبت در گفتار و بیان به گونه ای عمل نکنیم که با ایجاد شائبه خدمات بی نظیر کادر درمان و همه کسانی که در خط مقدم مقابله با این ویروس جهانی هستند تحت الشعاع قرار بگیرد.

این پایگاه خبری به قدر خود از همه زحمات مجموعه بهداشت و درمان و همچنین رییس این شبکه و روابط عمومی این مرکز بابت تعامل و پاسخگویی مناسب با خبرنگاران علیرغم مشغله های فراوان تقدیر و تشکر می کند.