محمد تقی ایرانی رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: تبلیغات نامزدهای انتخابات شورا‌های شهر و روستا از فردا پنج‌شنبه ۲۰ خرداد در استان همزمان با سایر نقاط کشورآغاز می‌شود و تا ۲۴ ساعت قبل از انتخابات یعنی ساعت ۷ صبح پنج‌شنبه (۲۷ خرداد) ادامه دارد. رقابت سالم، بدون توهین، افترا و تهمت باید مورد نظر […]

محمد تقی ایرانی رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: تبلیغات نامزدهای انتخابات شورا‌های شهر و روستا از فردا پنج‌شنبه ۲۰ خرداد در استان همزمان با سایر نقاط کشورآغاز می‌شود و تا ۲۴ ساعت قبل از انتخابات یعنی ساعت ۷ صبح پنج‌شنبه (۲۷ خرداد) ادامه دارد.

رقابت سالم، بدون توهین، افترا و تهمت باید مورد نظر نامزد‌ها و طرفداران آن‌ها باشد و به جای تخریب برنامه‌های خود را اعلام کنند.

نامزدهای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی روستاها و تیره‌های عشایری در استان بوشهر برای تشکیل ۳۹۹ شورای روستا با هزار و ۲۸۹ کرسی و ۱۵ تیره عشایری با ۴۵ کرسی با هم رقابت می‌‌کنند.

نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهرها نیز در ۴۰ شهر و برای رسیدن به ۲۱۰ کرسی شامل ۳۶ شورا با پنج کرسی، سه شورا با هفت کرسی و مرکز استان با ۹ کرسی رقابت می‌کنند.