فرماندارگناوه گفت: براساس دستورالعمل‌های بهداشتی انتخابات، تمهیدات و برنامه‌ریزی لازم برای اجرای قوانین آن از جمله فاصله‌گذاری اجتماعی در محل شعب اخذ رای به خوبی رعایت شود.

غلامرضا مهرجو در نشست با کارکنان فرمانداری این شهرستان افزود: با توجه به اینکه زمان شروع اخذ رای ساعت ۷ صبح اعلام شده‌است، اعضای شعب، کاربران و نمایندگان فرماندار باید قبل از آن و با آمادگی کامل حضور یابند.

وی اظهارداشت: مستندسازی قوی از امور انتخابات با توجه به اینکه آثار و  و نتایج آن بعد مشخص می‌شود، مدنظر قرار گیرد.

فرماندار گناوه گفت: تک تک دست اندرکاران در حوزه فرمانداری، بازرسان و بخشداری‌ها در زمینه مستندسازی از انتخابات اهتمام جدی داشته باشید و موارد را ضبط و ثبت کنید.

وی افزود: انتخابات مال مردم و نتیجه آن متعلق به آنها است که نیاز است با از خودگذشتگی و تعصب سازمانی، این رویداد سیاسی را در سال  ۱۴۰۰ به نحو شایسته و مطلوب پشت سر بگذاریم و برگ زرین دیگری در کارنامه درخشان نظام ثبت و ماندگار کنیم.

مهرجو بیان کرد: تمام تلاش مجریان انتخاباتی از جمله در حوزه فرمانداری، مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای باشد و همه باید در این زمینه که نتیجه آن اعتلا و سربلندی و اقتدار بیشتر نظام و پاسداری از خون شهدا است، همت مضاعف کنیم.

فرماندارگناوه با گرامیداشت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر گفت: با آزادسازی خرمشهر، شور و شعف و شوق در منطقه خاورمیانه و انسجام و همدلی در بین مردم ایجاد شد.

وی افزود: حماسه آزادسازی خرمشهر و دیگر فتوحات بزرگ رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس باید در کشور برجسته و گرامی بداریم و به نسل آینده منتقل کنیم.

مهرجو از تلاش و زحمات معاونان و کارکنان فرمانداری  و بخشداران شهرستان گناوه در یک سال اخیر تقدیر کرد و گفت: بار اصلی و سختی کشور بر دوش وزارت کشور است و هر اتفاقی در منطقه رخ می‌دهد متوجه فرمانداری است و باید پاسخگو و زبان دیگران باشیم.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، همزمان با ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.