مقاتلی بخشدار شنبه و طسوج در جلسه ستاد کرونای این بخش با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات همگان، عید فطر را نماد پرواز انسان به ملکوت معنویت عنوان داشت و افزود امیدواریم عید فطر عید و جشن استمرار عبودیت و صفای دلها و پاکی قلبها از تاریکی باشد. بخشدار شنبه و […]

مقاتلی بخشدار شنبه و طسوج در جلسه ستاد کرونای این بخش با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات همگان، عید فطر را نماد پرواز انسان به ملکوت معنویت عنوان داشت و افزود امیدواریم عید فطر عید و جشن استمرار عبودیت و صفای دلها و پاکی قلبها از تاریکی باشد.
بخشدار شنبه و طسوج با قدردانی مجدد از تلاشهای صورت گرفته در حوزه مقابله با کرونا همچنین از زحمات حوزه سلامت در ارتباط با طرح واکسیناسیون ملی مبارزه با کرونا تقدیر کرد و افزود با آمار ارائه شده در حال حاضر تمامی مشمولین سنی که داوطلب دریافت واکسن بوده اند، واکسن خود را دریافت و تزریق به آنان صورت گرفته است و البته برای تکمیل این طرح برای مشمولین کنونی که هنوز واکسن خود را دریافت نکرده اند نیز اطلاع رسانی لازم در ارتباط با نحوه و زمان واکسیانسیون آنان برای آگاهی بخشی این مرحله در بخش ضرورت دارد.
مقاتلی همچنین با اشاره به قرارگیری کنونی شهرستان در رنگ نارنجی رنگ بندیهای اعلامی، فعالیت گروه های شغلی ۱ و ۲ را بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا مجاز اعلام کرد و افزود البته کماکان نیاز است مراقبت های لازم در همه سطوح برای ادامه روند نزولی پیک چهارم کرونا صورت گیرد.
بخشدار شنبه و طسوج همچنین در ارتباط با برگزاری نماز عید سعید فطر با توجه به اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا،خواستار رعایت کلیه الزامات بهداشتی اعلام شده برای برگزاری مطلوب مراسم عید سعید فطر شد.