رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی گفت: در ۷۲ ساعت گذشته شاهد شناسایی ۱۳۳مورد مثبت و فوت ۱ بیمار مبتلا به کرونا در شهرستان دشتی بودیم. روز گذشته با شناسایی ۵۹ مورد مثبت رکورد جدیدی در آمار روزانه مبتلایان به کرونا در شهرستان دشتی ثبت شد. هم اکنون ۱۵ نفر در بخش کرونای بیمارستان […]

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی گفت: در ۷۲ ساعت گذشته شاهد شناسایی ۱۳۳مورد مثبت و فوت ۱ بیمار مبتلا به کرونا در شهرستان دشتی بودیم.

روز گذشته با شناسایی ۵۹ مورد مثبت رکورد جدیدی در آمار روزانه مبتلایان به کرونا در شهرستان دشتی ثبت شد.

هم اکنون ۱۵ نفر در بخش کرونای بیمارستان زینبیّه(س) بستری بوده و تحت مراقبت و درمان قرار دارند.

مجالس مهمانی، دورهمی‌های خانوادگی ، حضور در تجمعاتی همچون تشییع جنازه و عدم استفاده برخی افراد از ماسک در مراودات روزانه مهمترین عوامل افزایش آمار مبتلایان به کرونا در دشتی بوده است.

روند فزاینده مبتلایان به کرونا در دشتی جز با عزم و اراده‌ی عمومی در پایبندی به رعایت مفاد شیوه‌نامه‌های بهداشتی متوقف نخواهد شد.

شهرستان دشتی همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و ادامه این روند میتواند موجب بروز خسارات جبران ناپذیری برای خانواده‌ها گردد.

فاز دوم واکسیناسیون کووید۱۹ در شهرستان دشتی در حال اجراست که در این فاز سالمندان بالای ۸۰سال با تماس تلفنی جهت دریافت واکسن فراخوان می‌شوند.

تلاش و همت شبانه روزی مدافعان سلامت تنها با همراهی و تعامل همه آحاد جامعه در رعایت دقیق و بی‌چون و چرای نکات بهداشتی پیشگیرانه به نتیجه خواهد رسید.

فاز دوم واکسیناسیون کووید۱۹ ویژه سالمندان بالای ۸۰ سال در نقاط مختلف شهرستان دشتی در حال اجراست؛ کرونای جهش‌یافته از قدرت انتقال و سرعت انتشار بسیار بالایی برخوردار است.