رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی با اعلام این خبر، گفت: مازیار اسدی شاعر برجسته شهرستان موفق به کسب دو مقام برتر در جشنواره های “سراسری قرآن و عترت وزارت بهداشت” و “شعر فجر با عنوان بیعت با آفتاب” شد.  حمید زارعی اظهار کرد: بیست و پنجمین دوره برگزاری جشنواره سراسری قرآن و عترت […]

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی با اعلام این خبر، گفت: مازیار اسدی شاعر برجسته شهرستان موفق به کسب دو مقام برتر در جشنواره های “سراسری قرآن و عترت وزارت بهداشت” و “شعر فجر با عنوان بیعت با آفتاب” شد.  
حمید زارعی اظهار کرد: بیست و پنجمین دوره برگزاری جشنواره سراسری قرآن و عترت وزارت بهداشت که به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد، مازیار اسدی در بخش ویژه یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مقام دوم رشته شعر را کسب کرد.  
وی افزود: این شاعر دشتی در جشنواره استانی شعر فجر با عنوان “بیعت با آفتاب” نیز توانست مقام برگزیده بخش بزرگسال این جشنواره را کسب کند.
زارعی بیان کرد: مازیار اسدی از اعضای انجمن ادب فایز دشتی است که در چند سال اخیر افتخارات و مقامات برگزیده متعددی در جشنواره ها کسب کرده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی خاطرنشان کرد: شعر از هنرهای پرمخاطب در شهرستان است و این مهم به وجود انجمن های فرهنگی، هنری و ادبی می باشد.
مازیار اسدی فرزند شاعر فرزانه و نواندیش دشتی مرحوم استاد ایرج اسدی و زاده ششم شهریور ماه ۱۳۵۵ شهر خورموج است.