بر اساس جدول زمان بندی انتخابات شوراهای شهر و روستا، هشتم اردیبهشت ماه نتایج اولیه بررسی صلاحیت داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهرها اعلام تا انتخابات وارد فاز جدید خود شود. امروز نتایج داوطلبان شورای شهرهای سراسر کشور به داوطلبان اعلام شد. در شهرستان دشتی و در شهرهای چهارگانه این شهرستان نیز نتایج اولیه داوطلبان […]

بر اساس جدول زمان بندی انتخابات شوراهای شهر و روستا، هشتم اردیبهشت ماه نتایج اولیه بررسی صلاحیت داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهرها اعلام تا انتخابات وارد فاز جدید خود شود.
امروز نتایج داوطلبان شورای شهرهای سراسر کشور به داوطلبان اعلام شد.
در شهرستان دشتی و در شهرهای چهارگانه این شهرستان نیز نتایج اولیه داوطلبان اعلام شد که بر اساس آنچه تاکنون بصورت غیر رسمی اعلام شده است به جز شهر خورموج، در شهرهای کاکی،شنبه و بادوله خبری از رد صلاحیت داوطلبان اعلام نشده است و ظاهراً آنگونه که بررسی ها نشان می دهد همه داوطلبان عضویت در شوراهای این سه شهر پس از گذر از بررسی در هیات های اجرایی از فیلتر هیات نظارت شهرستان نیز گذر کرده و در واقع شاهد تایید صد در صدی داوطلبان در این سه شهر بوده ایم.
در شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی اما خبرهای اولیه حاکی از عدم تایید صلاحیت چهار یا پنج داوطلب عضویت در شورای این شهر است.
بر اساس آنچه تاکنون بررسی های ما نشان می دهد در این جمع از شاخص ترین چهره های رد صلاحیت شده می توان مختار پزشک نماینده ادوار شورای این شهر و از چهره های منتسب به اصلاح طلبان و رضا رضایی حقیقی عضو کنونی شورای این شهر را نام برد.
داوطلبان رد صلاحیت شده در یک فرصت چهار روزه از فردا نهم اردیبهشت می توانند مراتب اعتراض خود را به هیات مرکزی نظارت استان اعلام کنند.