فرماندار گناوه گفت: تحقق شعار امسال که توسط رهبرمعظم انقلاب" تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها" نام‌گذاری شده است در کنار کارهای تبلیغاتی باید اثر و نتیجه عینی و حقیقی داشته باشد.

غلامرضا مهرجو در جلسه  کمیسیون  تنظیم بازار این شهرستان افزود: رهبر معظم انقلاب شعارهای  چندسال اخیر را بنا به شرایط کشور بر محوریت اقتصادی و تولید نام‌گذاری می‌کنند و امسال نیز در ادامه بر رفع موانع و پشتیبانی‌ها از تولید در پیام نوروزی تاکید کردند که همه ملزم به اجرای عملی آن هستیم.

وی اظهار کرد: همه باید برای برطرف کردن موانع تولید در شهرستان گناوه کمک کنند تا این امر جان تازه‌ای بگیرد و کسانی که در این حوزه فعالیت دارند به عنوان افراد محبوب جامعه  شناخته شوند.

فرماندارگناوه گفت: همه دستگاه‌های خصوصی و دولتی شهرستان برای زدودن موانع تولید گام بردارند تا زمینه‌ای ایجاد شود که سرمایه‌های مردم به سمت تولید با کیفیت و  رقابتی متناسب با مزیت و ظرفیت شهرستان رقم بخورد.

وی اضافه کرد: هر شخصی در هر جایگاهی باشد می‌تواند نقش تاثیرگذاری در حمایت از تولید داشته باشد.

مهرجو، به وضعیت و شرایط کرونایی گناوه اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه روند بستری و ابتلا به این بیماری در این شهرستان صعودی است، دست نیاز به سوی مردم برای کمک به کادر درمان و سلامتی خود دراز می‌کنیم.

فرماندار گناوه گفت: روزانه بیماران زیادی با وضعیت وخیم به بیمارستان مراجعه می‌کنند که بلحاظ محدودیت‌های امکاناتی و تجهیزات ممکن است خدماتی به آنان نرسد و نیاز است مردم در رعایت موازین بهداشتی همکاری پررنگ تری داشته باشند.

وی افزود: استفاده از ماسک، پرهیز از دورهمی‌ها و  رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی می‌تواند در کاهش موارد بستری و ابتلا تاثیر چشمگیری داشته باشد.

فرماندار گناوه بیان کرد: یکی از مکان‌هایی که می‌تواند برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان مثمرثمر واقع شود، نانوایی‌ها به عنوان گروه شغلی شماره یک است که روزانه بصورت مستقیم با مردم مواجه هستند.

مهرجو گفت: هر مشتری که برای خرید نان به نانوایی مراجعه می‌کند همانطور که کارت بانکی و پول در جیب دارد، ماسک نیز باید به همراه داشته باشد و در این زمینه باید فرهنگ سازی صورت گیرد.

فرماندارگناوه افزود: در این جلسه مصوب می‌شود هیچ نانوایی مجاز نیست به مشتری که از ماسک استفاده نمی‌کند نان بفروشد و برای حسن اجرای آن دستگاه‌های مرتبط جدی تر نظارت و بازرسی کنند.

وی با اشاره به اینکه در بحث کیفیت خدمات عمومی رضایت مردم باید جلب شود، گفت: نان عرضه شده در شهرستان به رغم آرد یارانه‌ای، کیفیت خوبی ندارد.

فرماندار گناوه بیان کرد: این شهرستان نیاز به واحدهای جدید نانوایی و تنوع در عرضه نان دارد که باید مدنظر قرار گیرد.

مهرجو، بر رقابتی شدن عرضه نان در سطح شهرستان تاکید کرد و گفت: مردم باید براساس کیفیت نان محل نانوایی را انتخاب کنند که لازمه آن رفتن به سمت رقابتی شدن است.

وی اضافه کرد: بازدید از صنوف بخش ریگ این شهرستان با اولویت نتیجه بخش بودن در دستور کار قرار گیرد.