با هماهنگی رئیس هئیت کشتی شهرستان دشتی بازدید عبدالرضا دشتی رئیس هیئت کشتی و محسن شاهینی دبیر هیئت کشتی استان بوشهر از خانه کشتی شهرستان دشتی، فعالیت‌ها و پیشرفت‌های این مجموعه ورزشی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

این بازدید که در راستای تقویت و ارتقاء ورزش کشتی در منطقه و به مناسبت هفته تربیت بدنی انجام گرفت با هدف ایجاد انگیزه و تقویت روحیه ورزشکاران و مربیان صورت گرفت.

در این بازدید عبدالرضا دشتی ضمن تأکید بر اهمیت ورزش کشتی به بیان نقش این ورزش در تقویت فرهنگ پهلوانی و سلامت جوانان پرداخت و گفت: کشتی ورزشی مقدس است که از ریشه‌های عمیق فرهنگی و تاریخی در کشور ما برخوردار بوده و در شهرستان دشتی نیز سابقه‌ای چندین ساله دارد و این ورزش همواره جایگاه ویژه‌ای در بین ورزش‌های سنتی و پهلوانی ایران داشته است و باید بیش از پیش مورد توجه و تقویت قرار گیرد.

وی افزود: شهرستان دشتی با داشتن استعدادهای درخشان در رشته کشتی توانسته است قهرمانانی را به عرصه‌های ملی و بین المللی معرفی کند و این موفقیت‌ها نشان از پشتکار و تلاش مربیان و کشتی‌گیران جوان دارد
رئیس هیئت کشتی استان بوشهر در این بازدید از تعهد و تلاش‌های تمامی دست‌اندرکاران ورزش کشتی در شهرستان دشتی قدردانی کرد و گفت: حمایت از ورزش کشتی و توسعه زیرساخت‌های آن، از اولویت‌های ما در هیئت کشتی استان است و همواره تلاش کرده‌ایم که با همکاری مسئولین محلی و اداره ورزش و جوانان، به نیازهای این ورزش پاسخ دهیم.

این بازدید به مناسبت هفته تربیت بدنی، تجلیل از رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتی، مربیان کشتی و تعدادی از کشتی‌گیران مدال‌آور شهرستان و با هدف ارج نهادن به زحمات و تلاش‌های آنان در جهت رشد و ارتقاء کشتی در شهرستان انجام شد.

در پایان بازدید جوایزی به کشتی‌گیران مدال‌آور، مربیان و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتی اهدا شد.