در یکی دو هفته اخیر شاهد قطعی مکرر برق در سطح شهرستان هستیم به گونه ای که باعث نارضایتی مردم شده است. یکی از شهروندان در تماس با ما گفت: اگر قطعی برق بر اساس جدول بندی خود اداره می‌باشد چرا محله ما هر روز قطعی برق دارد اما برخی از محلات هیچ قطعی نداشته‌اند؟ […]

در یکی دو هفته اخیر شاهد قطعی مکرر برق در سطح شهرستان هستیم به گونه ای که باعث نارضایتی مردم شده است.

یکی از شهروندان در تماس با ما گفت: اگر قطعی برق بر اساس جدول بندی خود اداره می‌باشد چرا محله ما هر روز قطعی برق دارد اما برخی از محلات هیچ قطعی نداشته‌اند؟

دیگر شهروند خورموجی هم عنوان کرده: روز گذشته از حدود ساعت ۱ ظهر برق منزل ما قطع شد و بعد از نزدیک به ۳ ساعت برق وصل شد اما در کمتر از نیم ساعت مجددا برق قطع شد و حدود یک ساعت بعد وصل شد، بارها با اداره برق تماس گرفتیم اما اپراتور برق جوابگو نبود، مگر اینها وظیفه پاسخگویی به تماس مردم را ندارند؟

یکی از اهالی شهرک ذوالفقار خورموج در گلایه از وضعیت قطعی بی برنامه و بدون اطلاع برق گفت: طی یک‌ هفته اخیر هر روز قطعی برق داریم و در مواردی در روز دو بار برق قطع میشود و مشکل را هم سراسری عنوان کرده‌اند اما در برخی محلات و مشخصا یکی از شهرک‌ های خورموج برق تا به امروز اصلا قطع نشده است و این چه مشکل سراسری می‌باشد که فقط برای محله ما سراسری عنوان شده است و آیا فقط ما مشمول این سراسری بودن هستیم؟

کسبه خورموجی هم با گلایه از وضعیت موجود گفته: روز گذشته برق مغازه ما قطع شد اما جالب آن بود که مغازه کنار دستی ما و ردیف روبرویی برق داشتند و ما بخاطر نبود برق مجبور شدیم از ساعت ۱ تا ۴ بعد از ظهر بخاطر نبود برق و اینکه نتوانستیم درب مغازه را ببندیم گرمای شدید را تحمل کنیم و متاسفانه هیچکس هم پاسخگوی تماس‌های مکرر ما نبود؟

در گفتگویی که با مدیر برق دشتی برای بررسی این وضعیت داشتیم، حیدری عنوان کرد ما هیچگونه دخل و تصرفی در این قطعی ها نداریم و این قطعی ها از مرکز صورت می گیرد!

به نظر می رسد در شرایطی که مسئولان نیرو مکررا از عدم وجود برنامه ریزی هدفمند برای قطعی برق سخن می گویند، این قطعی های مکرر و بی برنامه و بدون اطلاع خود موجبات افزایش نارضایتی ها را باعث می شود و این رفتار قطعا نمی تواند بر اساس عدالت رفتاری باشد.