ظهر دوشنبه نخستین جلسه ستاد انتخابات استان بوشهر به ریاست اکبر پورات معاون سیاسی استاندار بوشهر تشکیل و ساز و کار برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بررسی شد.

معاون سیاسی استاندار بوشهر در این نشست با تسلیت شهادت حضرت آیت الله دکتر ابراهیم رئیسی رئیس جمهور شهید و همراهان اظهار داشت: دولت سیزدهم با فرماندهی آیت الله دکتر رئیسی، خدمات بی نظیری در کشور ارائه کرد و مردم هرگز این حجم از خدمات را فراموش نخواهند کرد.

اکبر پورات افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند” شهید رئیسی خستگی ناپذیر فعالیت می کرد” و تمام مدیران و متولیان امور باید این مسیر را در راستای خدمت رسانی بهینه به مردم تداوم بخشند.
وی اضافه کرد: ستاد انتخابات استان بوشهر آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات در هشتم تیر ماه را دارد و سازماندهی کمیته ها انجام شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر خاطر نشان کرد: ۴ مولفه مهم مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی ( مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت) در انتخابات باید محقق شود و ستاد انتخابات برای این مهم در آمادگی کامل است.

پورات گفت: کمیته های ستاد انتخابات استان تشکیل و فعالیت کمیته ها نیز آغاز شده و با برنامه ریزی دقیق، امیدوارم شاهد انتخاباتی پرشور و باشکوه در سراسر کشور باشیم.