مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی گفت: در راستای تجلیل از فعالان تعلیم و تربیت این شهرستان، بیش از ۳۰ برنامه در هفته معلم امسال اجرایی می شود.

نشست هماهنگی برنامه های هفته معلم این شهرستان، شامگاه  روز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱ با حضور اعضای ستاد برگزاری هفته بزرگداشت مقام معلم  در دفتر مدیر آموزش و پرورش دشتی برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی اظهار کرد: در راستای تجلیل از معلمان این شهرستان  بیش از ۳۰ برنامه در هفته معلم اجرا می شود

عبدالمهدی شریف نژاد خاطرنشان کرد:غبارویی گلزار مطهر شهدا، دیدار با خانوده های معلمان شهید ، برگزاری زیارت عاشورا و نشست بصیرتی ، تقدیر از معلمان نمونه و پیشکسوت، حضور دست جمعی فرهنگیان در نماز جمعه از برنامه های اصلی هفته معلم در دشتی است.

وی بیان کرد: نصب بنر و تبلیغات محیطی ، برگزاری مسابقات ورزشی  و انتشار موشن گرافی سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد مقام معلم و.. از دیگر برنامه های این هفته در شهرستان دشتی است.

شریف نژاد هدف از برپایی این نشست، هماهنگی بیشتر برای برگزاری بهتربرنامه های هفته معلم اعلان و  تصریح کرد: با برنامه ریزی‌های منسجم انجام شده امید می رود هفته معلم امسال باشکوهتر از سال‌های قبل برگزار شود.