مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: دراجرای محدودیت‌های کرونایی همه بوستان‌ها و پارک‌های جنگلی این استان در ۱۳ فروردین تعطیل و هیچ نوع خدماتی در آنها ارائه نمی‌شود.

غلامرضا منتظری روز پنجشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: بر اساس مصوبه‌های ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر هرگونه تجمع در طبیعت، بوستان‌ها و فضای سبز عمومی ممنوع است و در این راستا بوستان‌ها و پارک‌های جنگلی استان بوشهر در ۱۳ فروردین تعطیل و پذیرای گردشگران نیست.

وی بیان کرد: استان بوشهر هشت پارک جنگلی دارد که براین اساس برای صیانت از سلامتی مردم در روز طبیعت تعطیل هستند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: با توجه به اعلام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در زمان حاضر از ۱۰ شهرستان استان بوشهر چهار شهرستان این استان شامل گناوه، دیلم، بوشهر و دشتستان در حالت نارنجی کرونایی قرار دارند.

منتظری با اشاره به اینکه مردم با رعایت اصول و دستورالعمل بهداشتی نقشی مهم در مقابله با بیماری کرونا دارند اظهار کرد: بر اساس تاکید کارشناسان، پرهیز از دورهمی‌ها، مسافرت و تجمع‌ها باید مورد توجه مردم قرار گیرد تا از ابتلا به کرونا مصون بمانند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر بیان کرد: ممنوعیت پارک خودروها در تفرجگاه‌ها، بوستان‌ها، پارک‌های جنگلی و سواحل از مصوبه‌های ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر است و در این ارتباط رانندگان خودروهای شخصی که نسبت به این مصوبه بی‌توجهی کنند از سوی نیروی انتظامی جریمه و خودروها به پارکینگ منتقل می‌شود.