استاندار بوشهر گفت: مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی بار دیگر با حضور گسترده و دشمن شکن خود، انتخاباتی حماسی را رقم زده و دشمنان را ناکام و ناامید می کنند.

احمد محمدی زاده یکشنبه شب در نشست با گزینشگران استان بوشهر اظهار داشت: استخدام افراد سالم و متعهد و کاردان در دستگاه های اجرایی، امر مهمی است که نقش گزینشگران در این راستا غیر قابل انکار است.

وی از تزریق نیروی جوان با استخدام ۱۰۰ مدیر در قالب طرح شهید زین‌الدین در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: این طرح می تواند یک فرصت برای جوانان باشد و در عین حال، چنانچه گزینشگران دقت نکنند ممکن است به تهدید تبدیل شود.

محمدی زاده گفت: از اهداف اجرای این طرح، استفاده از افرادی است که در توسعه و پیشرفت و عمران و آبادانی استان در بخش های مختلف موثر باشند.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: طی دو سال اخیر حدود ۱۰ درصد کارکنان استانداری بوشهر بازنشسته شده اند و نیروهای جدید جایگزین شده که نقش گزینش و گزینشگران در استخدام و جذب نیروها بسیار موثر است.

محمدی زاده به انتخابات اسفند ماه اشاره و بیان کرد: انتخابات اسفند اهمیت بسیار زیادی برای کشور دارد و دشمنان با تمام توان و ظرفیت خود برای کم رنگ کردن مشارکت مردم گام بر می دارند.

وی اضافه کرد: همه موظفیم در راستای تشویق و ترغیب مردم برای شرکت در انتخابات تلاش کنیم و به ویژه رسانه ها و فعالان اجتماعی و فعالان فضای مجازی نقش اثرگذاری در این عرصه دارند.

استاندار بوشهر ابراز داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و دشمنان چنین شرایطی را بر نمی تابند و قصد دارند انتخابات را کمرنگ کنند.

محمدی زاده گفت: مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی بار دیگر با حضور گسترده و دشمن شکن خود، انتخاباتی حماسی را رقم می زنند و دشمنان را ناکام و ناامید می کنند.