رئیس بیمارستان شهید صادق گنجی از تقویت کادر پزشکی بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان با جذب ۱۲ پزشک متخصص در رشته‌های مختلف پزشکی خبر داد.

امین آزادفر رئیس بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان، اظهار داشت: در پاییز امسال با تلاش و کوشش مسوولین ذیربط شهرستانی و استانی ۱۲ متخصص در رشته‌های مختلف پزشکی جذب و در بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان و همچنین درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی ولایت شروع به‌کار و مشغول ارائه خدمات درمانی به مردم شدند.

وی هدف از اضافه شدن متخصصین مختلف به کادر پزشکی بیمارستان شهید گنجی را تقویت کادر درمان پزشکی خواند و افزود: بی‌شک با اضافه شدن این متخصصین به کادر پزشکی بیمارستان شهید صادق‌ گنجی برازجان مردم و بیماران خدمات پزشکی مطلوب‌تر، شایسته‌تر و با کیفیت بهتری را دریافت خواهند کرد.

 آزادفر، هدف مجموعه درمان شهرستان را کسب رضایت حداکثری مردم و بیماران  توصیف کرد و گفت: متأسفانه ما در برخی از تخصص‌های پزشکی با مشکل مواجهه بودیم و به‌خصوص وجود پزشکان تک تخصص در بیمارستان مشکلاتی را هم برای گیرندگان خدمات پزشکی و هم برای خود متخصص مزبور به‌ وجود می‌آورد که با جذب این پزشکان موضوع تا حدودی مرتفع شده است.

رئیس بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان ادامه داد: در پاییز امسال تعداد دو متخصص داخلی، یک متخصص اطفال، یک متخصص زنان و زایمان، یک متخصص جراح عمومی، یک متخصص ارتوپدی، یک متخصص پوست، یک متخصص ارولوژی (جراح کلیه و مجاری ادراری)، یک متخصص قلب و عروق، یک متخصص اعصاب و روان، یک متخصص عفونی و یک متخصص نورولوژی (داخلی مغز و اعصاب) به مجموعه پزشکان متخصص بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان اضافه شده است.

وی، تعداد کل متخصصین موجود در بیمارستان شهید صادق گنجی را ۶۹ نفر خواند و اضافه داشت: با جذب این متخصصین تعداد متخصصین بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان به ۶۹ متخصص رسیده که با برنامه‌ریزی انجام شده در دو بخش سرپایی (درمانگاه ولایت) و بستری (بیمارستان شهید صادق گنجی) بیماران محترم را تحت درمان قرار خواهند داد.

آزادفر با تشکر و قدردانی از زحمات و خدمات همه متخصصین بیمارستان و درمانگاه ولایت، عنوان کرد: با تقویت کادر متخصص بیمارستان شهید گنجی برازجان، انتظار می‌رود در آینده شاهد ارائه خدمات درمانی بهتر و با کیفیت‌تری به مردم و مراجعین به بیمارستان شهید صادق گنجی و درمانگاه تخصصی ولایت برازجان باشیم.

  • منبع خبر : فارس